Asia Import

FAQ

Import z Azji

Pomożemy Ci zdobyć rewelacyjne produkty w jeszcze lepszych cenach prosto z dalekowschodnich fabryk! Skorzystaj z naszego doświadczenia teraz!

Kierunki Importu

Zapewniamy fachową pomoc naszych kompetentnych doradców, aby Twoje zamówienie dotarło na miejsce w odpowiednim czasie.

Współpraca

Jeśli masz pytania skontaktuj się telefonicznie lub napisz maila.

zobacz warunki współpracy ›

FAQ

Jak rozpocząć współpracę?

Wystarczy wysłać do nas zapytanie przez formularz kontaktowy z danymi teleadresowymi. Nasz konsultant skontaktuje się z Państwem jak najszybciej. Lub też zadzwonić pod numer podany w zakładce kontakt.


Jakie produkty możecie dla nas importować?

Generalnie wybór produktów które można z powodzeniem sprowadzić jest bardzo szeroki. Nie ma w tym względzie wielu ograniczeń. Ogólna lista znajduje się pod wskazanym linkiem.


Jaki jest minimalna ilość towaru którą można sprowadzić?

Nie ustalamy minimalnej ilości towaru którą można sprowadzić. Nie musi to być cały kontener. Obsługujemy również zamówienia na przesyłki drobnicowe tzw. LCL. Wszystko zależny od ustaleń wynegocjowanych z dostawcą, oraz z analizy opłacalności przeprowadzanej przez naszą firmę.


Czy to nasza firma będzie musiała przejść wszelkie formalności celne?

To zależy od wybranej przez Państwa opcji współpracy. (Patrz opcje współpracy).

Jeśli wybiorą Państwo pierwszą opcję współpracy to wszelkie formalności związane z transportem oraz formalnościami podatkowo-celnymi Państwa nie dotyczą. Przy ustalaniu oferty cena za towar, który będą chcieli Państwo sprowadzić będzie zawierać wszelkie koszty tj. transport z Azji do Europy, cło i inne opłaty, oraz transport do Państwa firmy. Jest to tzw cena DDP.


Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Termin realizacji jest w każdym wypadku inny. Składa się z czasu poświęconego na  produkcję, transportu oraz innych procedur.

Przykładowy termin realizacji jest następujący:

W każdym wypadku termin realizacji jest ustalany z Państwem.


Jak można otrzymać próbki towarów?

Standardowo przed zamówieniem towaru zamawiane są tzw. sample – próbki w celu sprawdzenia właściwości oferowanego przez dostawce produktu, porównania z innymi podobnymi towarami lub przetestowania. Próbki zawsze mogą Państwo otrzymać – szczegółowe informacje znajdą Państwo w przygotowanej dla Państwa ofercie.


Jakie opcje współpracy wchodzą w grę?

Mogą Państwo wybrać cztery metody współpracy z naszą firmą:


Poszukiwanie produktu/dostawcy na zlecenie klienta. Przy wybraniu tej opcji podpisujemy zlecenie na poszukiwanie wybranego przez Państwa produktu lub dostawcy. W skład przygotowanej przez nas oferty będzie wchodzić. Szczegółowa analiza potencjalnych dostawców z opisem ich działalności oraz rating dostawcy. Szczegółowy wykaz potencjalnych produktów odpowiadających Państwa zapytaniu wraz z ich opisem technicznym i cenami itp. w trzech wariantach:

a/ import własny b/ import zlecony c/ dostawa pod drzwi


a) Import własny - Po otrzymaniu zapłaty za badanie rynkowe otrzymują Państwo raport w formie elektronicznej i/lub papierowej i to Państwo bezpośrednio kontaktują się z dostawcą i uzgadniają szczegóły dalszej współpracy. Nasza rola kończy się na przesłaniu oferty;

b) Import zlecony – Przy wyborze tej opcji to my po otrzymaniu zaliczki organizujemy dostawę do Europy. Państwo płacą natomiast za transport z portu do Państwa firmy oraz wszelkie opłaty celne;

c) Dostawa pod drzwi – Opcja najczęściej wybierana z powodu najmniejszego zaangażowania Zleceniodawcy w cały proces importu towaru. Państwo zlecają dostawę określonego produktu. Cena zawiera wszystkie opłaty i prowizje, podatki, cło i koszty transportu do Państwa firmy.


Dlaczego warto wybrać was?

Ponieważ:

Jeżeli pojawią się u Państwa inne, tu niewymienione pytania - proszę o kontakt z nami, a z przyjemnością udzielimy Państwu odpowiedzi na wszelkie pytania.